هادی خانیکی ، حبیب راثی تهرانی
چکیده:
طراحی پیم های سلامت مقوله ای میان رشته ای است که از حوزه ارتباطات سلامت و مطالعه های نوین ارتباطات و آموزش بهدات نشئت گرفته است. آنچه در این مقاله بدان پرداخته ایم، بررسی میزان تاثیر پیام های سلامت بر مخاطبین تلویزیون است. پرسش مهم مقاله این است که چگونه رسانه ای مانند تلویزیون از طریق تولید و پخش پیام ها و اطلاعات سلامت محور ، منجر به تغییر رفتار در فرد می شود؟ به این اعتبار ، حوزه مربوط به تاثیر پیام ها در این پژوهش، رفتار مخاطبان است
دانلود: