دسته: روابط عمومی دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی ابلاغی دکتر حسین کاملی را بعنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه منصوب نمود. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی ابلاغی دکتر حسین کاملی را بعنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه منصوب نمود. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ اهمیت برنامه روابطعمومی بیمارستان ، مخاطبان و روش های توزیع هر بیمارستان باید یک برنامه روابطعمومی جاری داشته باشد که اهداف و نتایج مورد نظر را برای مدت سه تا پنج سال طرحریزی کند. هنگامی که یک برنامه روابط عمومی در حال انجام است، برنامهریزی و به روز رسانی دورهای آن حیاتی است. ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در ارتقای سطح سواد سلامت جامعه بسیار بالاست پیمان فیضی : روابط عمومی ها می توانند با تولید محتوا و آگاه سازی مردم از خدماتی که در مراکز بهداشتی و شبکه ها ارایه می شود سطح سواد سلامت جامعه را افزایش دهند. ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ عملکرد مناسب روابط عمومی ها با تاسیس سازمان نظام روابط عمومی روابط عمومی یک وظیفه مدیریتی مهم است که در صورت بکارگیری مناسب در امور سازمان و فراهم کردن بستر لازم برای انجام فعالیت های خلاقانه و حفظ پویایی آن، قطعا موجب بروز حس اعتماد، تعامل و ارتباط عمیق میان گروه مخاطبان و سازمان به شکل فزاینده و مطلوبی خواهد شد ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ انتخاب پرسنل روابط عمومی بیمارستان به وسیله ی فرایند تجزیه و تحلیل شبکه ارتباطی این مطالعه کاربرد پروسه ی تحلیلی شبکه ی ارتباطی را در فرایند گزینش پرسنل روابط عمومی بیمارستان تایوان شرح میدهد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ برقراری ارتباط با مخاطبان برون سازمانی: مدیریت افکار عمومی و رفتار در تشکیلات سازمانی مراقبت های بهداشتی، روابط عمومی نقش مهمی در مدیریت ارتباط با گروه های مختلفی از مخاطبان برون سازمانی و همچنین با کل جامعه نقش ایفا می کند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ مراقبتهای بهداشتی بیمار: انتخابها و محدودیتها. این ابعاد نهتنها شامل شرکتکنندگان در یک برنامه مراقبتهای بهداشتی شده بلکه نشان میدهند کدام برنامه باید انتخاب شود و تصمیمات مناسب که منجر به داشتن یک انتخاب و پیامدهای یک انتخاب خوب میشوند را نیز ارائه میدهند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ نظرات مصرفکننده نسبت به خدمات جانبی بیمارستانی: بهبود ارائه خدمات در بیمارستانهای ترکیه. در این گزارش نتایج حاصل از ۲۰۴۵ مصاحبهٔ بیماران پس از ترخیص از هفت بیمارستان بزرگ دولتی و خصوصی در کشور ترکیه ارائهشده است. اندازهگیری مستقیم رضایت بیمار و استفاده از این اطلاعات برای بهبود خدمات در بیمارستان یک پدیده نسبتاً جدید برای این کشور است. بر اساس اطلاعات بهدستآمده مصاحبه در مورد رضایت بیمار […] ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ نقش روابط عمومی برای ایجاد تصویر خدمات سلامت: یک بررسی از رضایت بیمار نمونه. روابط عمومی بهعنوان فعالیت در داخل و خارج از بیمارستان تلقی شد. موضوع دیگر آن مطالعه میزان توصیه برای ادامه دادن خدمات بهداشتی بیمارستان به بیماران آیندهنگر و دنبال درمان بود. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ عوامل انتخاب بیمارستان: یک مطالعه موردی در ترکیه این مطالعه به منظور بررسی عوامل انتخاب بیمارستان بر ۸۶۹ نفر در سه بیمارستان عمومی و یک بیمارستان خصوصی در آنکارا پایتخت ترکیه انجام شد و تلاش برای تعیین سطح اهمیت آنها صورت گرفت. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ نقش فعالیتهای روابط عمومی در انتخاب بیمارستان فعالیتهای روابط عمومی برای همه سازمانها میتوانند اثر مهمی بر تصمیمگیری مصرفکننده در هنگام خرید کالا یا خدمات داشته باشند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ نقش و اهمیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف نظام سلامت ارتباطات اثر بخش ارتباط تنگاتنگی با عملکرد موفق دارد . هر چیزی که مدیر انجام می دهد شامل ارتباطات است. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها بیمارستان شامل کارکنان، بیماران، بستگان، بازدیدکنندگان و هیئتمدیره میشود، درحالیکه تک تک این افراد خود در گروههای دیگری در سایر سازمانهای دولتی و اجتماعی هستند که عملکرد مجموعه بیمارستان، برخورد کارکنان، شکل ظاهری و دیگر موارد مورد بحث در این بررسی میتواند تصویری از بیمارستان در ذهن آنها ایجاد نماید. ۱۱ دی ۱۳۹۶ بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ ۲۱ شهریور ۱۳۹۴