دسته: ارتباطات بازاریابی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم: اجباری شدن نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از الزام تمامی مطبهای پزشکان، دندانپرشکان و داروسازان استان قم به استفاده از دستگاه های کارت خوان در محل کار خود تا حداکثر یک ماه خبر داد. ۲۶ تیر ۱۳۹۸ رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد. ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ایدهپردازی در فناوری سلامت؛تجاریسازی پژوهشهای پایه و بالینی علوم پزشکی سرعت پیشرفت توسعه فناوری در کشورهای صنعتی بدلیل توجه به فرایند تجاری سازی نتایج پژوهش های داخلی آن کشورها بوده است. عدم توانایی لازم جهت تجاری سازی و پیاده سازی دستاوردهای پژوهشی در محصولات و فرایندهای جدید و عرضه آن ها به بازار یکی از نقاط ضعف عمده کشورهای در حال توسعه در فرایند صنعتی شدن می باشد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ گردشگری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان با قابلیت حذف ویزا در منطقه آزاد اروند توریسم یا گردشگری مجموعهای از فعالیتها، خدمات و صنایع میباشد که بستر سفر را مهیا میکند که این بستر شامل امکانات حمل و نقل، رفاهی، خوراکی و آشامیدنی، فروشگاههای خرده فروشی، تجارت سرگرمی و دیگر خدمات درمانی فراهم شده برای افراد یا گروههایی هستند که از خانه دور میباشند ۲۳ دی ۱۳۹۷ فن بازار بین المللی سلامت؛ همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و منطقه آزاد اروند فن بازار بازاری برای ارائه و فروش فناوری می باشد. فن بازار ها نقشه واسطه ای را برای انتقال فناوری ها به مشتریان ومتقاضیان بر عهده دارند و ارتباط های نزدیکی را بین واحدهای فناور، شرکتهای دانش بنیان و فعالین فناوری با خریداران و متقاضیان آن فناوری ایجاد می کند ۲۲ دی ۱۳۹۷ مراقبتهای بهداشتی بیمار: انتخابها و محدودیتها. این ابعاد نهتنها شامل شرکتکنندگان در یک برنامه مراقبتهای بهداشتی شده بلکه نشان میدهند کدام برنامه باید انتخاب شود و تصمیمات مناسب که منجر به داشتن یک انتخاب و پیامدهای یک انتخاب خوب میشوند را نیز ارائه میدهند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ نظرات مصرفکننده نسبت به خدمات جانبی بیمارستانی: بهبود ارائه خدمات در بیمارستانهای ترکیه. در این گزارش نتایج حاصل از ۲۰۴۵ مصاحبهٔ بیماران پس از ترخیص از هفت بیمارستان بزرگ دولتی و خصوصی در کشور ترکیه ارائهشده است. اندازهگیری مستقیم رضایت بیمار و استفاده از این اطلاعات برای بهبود خدمات در بیمارستان یک پدیده نسبتاً جدید برای این کشور است. بر اساس اطلاعات بهدستآمده مصاحبه در مورد رضایت بیمار […] ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ نقش روابط عمومی برای ایجاد تصویر خدمات سلامت: یک بررسی از رضایت بیمار نمونه. روابط عمومی بهعنوان فعالیت در داخل و خارج از بیمارستان تلقی شد. موضوع دیگر آن مطالعه میزان توصیه برای ادامه دادن خدمات بهداشتی بیمارستان به بیماران آیندهنگر و دنبال درمان بود. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ عوامل انتخاب بیمارستان: یک مطالعه موردی در ترکیه این مطالعه به منظور بررسی عوامل انتخاب بیمارستان بر ۸۶۹ نفر در سه بیمارستان عمومی و یک بیمارستان خصوصی در آنکارا پایتخت ترکیه انجام شد و تلاش برای تعیین سطح اهمیت آنها صورت گرفت. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶