دسته: ارتباطات بحران انتصاب نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در امور بهداری رزمی با ابلاغ حکمی از سوی سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، عباس بحرینی به سمت نماینده تام الاختیار این دانشگاه در امور بهداری رزمی منصوب شد. ۲۶ تیر ۱۳۹۸ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛ داشتن طرح عملیاتی رمز موفقیت در مسئولیت اجتماعی است دومین سمینار بین المللی CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) با عنوان مسئولیت اجتماعی صنایع، محرومیت زدایی و توسعه منابع انسانی در تالار همایش امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ در بیمارستان امام خمینی ره اهواز؛ گزارش وزیر بهداشت از بررسی وضعیت مجروحان حادثه تروریستی اهواز وزیر بهداشت بعد از عیادت مجروحان حادثه تروریستی اهواز در مصاحبه با شبکه خبر خوزستان گزارش خود را از وضعیت مجروحان حادثه تروریستی اهواز را اعلام نمود ۰۳ مهر ۱۳۹۷ در بیمارستان امام خمینی ره اهواز صورت گرفت؛ عیادت وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز ۰۳ مهر ۱۳۹۷ بررسی علت آسیب پذیری سازمان ها هنگام بروز بحران؛ اگر روابط عمومی را «تلاش و اقدام های آگاهانه، برنامه ریزی شده و سنجیده برای استقرار و کسب تفاهم متقابل بین یک سازمان و گروه های مورد نظر سازمان(مخاطبان)» تعریف کنیم، می توان ویژگی های یک روابط عمومی فعال و پویا را بر اساس مولفه های این تعریف، بیان کرد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اعتماد عمومی ما در عصری زندگی می کنیم که تکنولوژی و فناوری های ارتباطی روز به روز در حال تغییر به سوی رشد و ارتقاست. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ قرارگرفتن رسانه ها در خارج از گود مدیریت بحران بحران یکی از مهم ترین مناقشاتی است که در هر شکلی بروز کند؛ طبیعی یا غیرطبیعی، حیات بشری را به گونه های مختلف مورد تهدید قرار می دهد و با وجود سرعت انتشار اطلاعات و داده ها در شبکه های اجتماعی و وجود پدیده ای به نام شهروند خبرنگار در جامعه، کنترل شایعه در شرایط بحران به سختی انجام می شود. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶